[OT] Flexa

KarelM a8dtljb na gmail.com
Sobota Červenec 14 22:17:24 CEST 2012

Mám malou flexu Narex taky 10 let a funguje taky stale.
BTW:  Na makita.cz pisou:
3. Reklamaci lze uplatnit pouze na výrobky, které do ČR dovezla firma
Makita, spol. s r.o. a které kupující zakoupil u autorizovaného prodejce
výrobků
4. Makita, spol. s r.o. poskytuje náhradní díly na své výrobky výhradně
autorizovaným prodejcům a pouze s nimi spolupracuje na řešení případných
záručních nároků uplatňovaných zákazníkem.
Takze pujdu asi do narexu, protoze to co pisou na makita.cz na me pusobi
negativnim dojmem.
K.