[OT] Flexa

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Červenec 15 00:22:03 CEST 2012

On 14.7.2012 22:33, Jiri Polasek wrote:
> Jj.
> Ad) priklepova vrtacka Narex
> Stara vrtacka prezila vse. Nova u mne uz ne.

cca pred 7r som si do bytu kupil priklepovu vrtacku z tesca za 800
vtedajsich Sk. kolega si rok po mne kupil narex za 2500 a tym, ze ju
kupuje nafurt (pri nasom vrtani obcas nieco v byte - panel).
cinske/hypermarketove zatracoval s tym, ze 2r zaruku by pri jeho
pouzivani isto prezili a ak sa potom pokazia, uz nevyreklamuje. ja som s
tescovou povrtal celu rekonstrukciu svojho bytu, aj sem-tam u znamych a
vrtacka stale zije (ano vyklepal a stratil sa plastovy hmatnik prepinaca
priklepu). tomu kolegovi narexka odisla po 3r a to s nou navrtal max 100
dier - ma znacne vyklepane lozisko.

narexu by som neveril, aspon co sa vrtaciek tyka.

miro