[OT] Flexa

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Sobota Červenec 14 22:33:17 CEST 2012

Jj.
Ad) priklepova vrtacka Narex
Stara vrtacka prezila vse. Nova u mne uz ne.
Stara mela vyvody statoru-smaltovany dratek omotany okolo koliku
v kostricce a pak zapajeny.;
Nova inovovana priklepova vrtacka ma v kostricce zalisovanou vidlicku
a do te je zariznuty ten dratek (ekvivalent zarezoveho konektoru).
A nyni muzete hadat co se u priklepky s vibracemi asi uklepalo a kde.
Samozrejme u te vidlicky a ten nejkratsi vyvod co leze zprostredka
civky. Po oprave a mechanickem zafixovani slouzi dlouha leta, ale
myslim si o Narexu svoje.
JURP