Mobil pod vodou

Středa Červenec 11 15:56:51 CEST 2012

Dne 11. července 2012 15:29 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):
> No to nemusíme chodit daleko, loni manželce spadl mobil Nokia do
> záchodu ve vlaku. Po vysušení dokonce i funguje, až na foťák, ten
> přestal fotit. Ono jako mezi námi běžnému člověku se nechce vyhodit
> ani mobil za 5 tisíc v dnešních cenách.

Ale tenkrát stál mobil od deseti nahoru, dneska už i 500 (novej!) a
trh je zaplavenej i použitými telefony s cenami od 0,- Kč ;) 5 tisíc
nestojí obyčejnej telefon, ale nějaká barevná dotyková hračka, já sám
mám telefon, co stál novej asi 1300,- (a už ho mám asi rok a jeho
bazarová cena je pár stovek). Kdybych nepotřeboval dual sim, tak mi
bude stačit ta Nokia 6230, co ji mám v šuplíku jako záložní ;)

P.K.