Mobil pod vodou

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červenec 11 15:29:43 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 11.7.2012 od Pavel Kadečka:

> Kdysi, když ještě mobil nenosil každej a stály tak od deseti tisíc
> vejš (přitom koruna měla jinou hodnotu než dneska), jsem slyšel, jak
> někomu spadnul mobil do žumpy, klasicky z kapsičky u košile, ale
> nějak se mu podařilo ho vylovit a chtěl ho nechat opravit ;)

No to nemusíme chodit daleko, loni manželce spadl mobil Nokia do
záchodu ve vlaku. Po vysušení dokonce i funguje, až na foťák, ten
přestal fotit. Ono jako mezi námi běžnému člověku se nechce vyhodit
ani mobil za 5 tisíc v dnešních cenách.

Tenhle mobil, který se mi vytopil, nebyl nic extra, ale taky stál 6
tisíc. Byl asi půl roku starý, možná ani ne. Vyhodit takhle 6 litrů do
koše, to fakt nepotěší.

A jak jsem psal, voda byla i ve foťáku, který tedy stál asi 3 tisíce,
protože jsme ho koupil právě proto, abych se nemusel tahat s těžkou a
drahou zrcadlovkou a abych ho případně mohl vymáchat v bahně. Ten
foťák to po 14 dnech trochu rozchodil a docela i fotí. Tak nevím,
jestli budu kupovat nový, zatím mu dávám naději na dožití.

> (Další klasika je mobil vypraný v pračce.)

No však aby toho nebylo málo, ten samý den večer mi manželka vyprala
GPS tracker. Ale to už bychom byli s debatou v pátku a ne v
elektronice.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601