ot: Zelezita voda

Úterý Červenec 10 13:25:23 CEST 2012

Postup by měl být:
1. upravit pH vápencem nebo dolomitem
2. provzdušnění - asi akvaristickým vzduchováním?
3. zachycení bordelu na filtru
hezky je to vysvětlené tady
http://www.fce.vutbr.cz/che/doc/BC03.pdf
Chtěl bych to dělat také, ale až dokončím stavbu a budu v tom domečku
bydlet. Ale už se mě jeden člověk ptal, co prý budu dělat s tím
vysráženým železem.

Anděl