OT Zelezita voda

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červenec 10 12:33:28 CEST 2012

Tak ten olej to je asi nejsnaz resitelny problem.

Voda je pomerne slozity komplex (akvaristi vedi, ale i ti kdo maji treba
bazen a napaji ho vodou ze studne) a pokud se snazite upravit vodu jen
jednostrannymi zasahy tak se do ni vetsinou nastehuje okamzite neco jineho.
Dokazu si to nastrikovani vzduchu predstavit v nejake nadobe mimo
studnu, kde jste schopny kontrolovat i ostatni parametry, zejmena treba pH.

Radek Vicek