Re: VNWA 3 Vector Network Analyzer

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Červenec 9 14:42:34 CEST 2012

Tak tady se prriznam, ze jsem proste bral udaj z profi meraku, jako fakt, zvlaste,kdyz N5230A umi az 50GHz a merilo se na 500MHz, tedy na 1% max rozsahu.
Uprimne , me na cele konstrukci VNWA nejvice prekvapilo, ze to vubec neco zmeri, zvlaste kdyz se k mereni pouziva "borlel" ,ktery leze z 10bit DDS pretaktovane az z tovarnich 400MHz na 720MHz a to bez filtru a vse se pak mixuje v mixeru pretaktovanem vice nez 2x.

Hutta