GPS normál - cviceni ze statistiky

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Červenec 7 22:56:45 CEST 2012

To je právě dilema mezi zprůměrováním dostatečného množství vzorků 1PPS
a nestabilitou OCXO. OCXO musí být samo o sobě vysoce stabilní aby mezi
jednotlivými pošťouchnutími neujel. To v mém případě patrně není
splněno. Proto jsem musel volit jen 16 cyklů na poš'touchnutí.
Potřebovali bychom přesnější GPS modul a stabilnější OCXO.

     Martin.