Re: GPS normál - cviceni ze statistiky

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Sobota Červenec 7 21:52:05 CEST 2012

Ono i ten udaj "Avg. Freq. Offset" je nejaky podivny. A nesedi mi to,
ani kdyz prihlednu k tomu, jak jsem pochopil ten "voting mode".

Jinak jeste korekce meho predchoziho vylevu: 16 sekund a 10MHz dava
rozliseni 6.25e-9 ne e-10, ale na podstate uvahy to nic nemeni.

Fakt by me zajimalo, co je to tam za tu korekci te smerodatne odchylky.
Myslim si, ze by rozhodne po korekci nemel odhad byt 100krat vetsi nez
min,max odchylky od prumeru.

Lukas Burda