OT: zase Velky Bratr

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Červenec 3 14:30:33 CEST 2012

Stakilometrove dalnice tady sice nemame, ale postupne se zacinam obavat,
ze v pripade nehody v noci, na odlehlem miste vas kolemjedouci misto
pomoci jeste okradou.

Pokud jde o fizlovani, nebo smradlavou zakazku, jde jen o to, prosadit,
aby technologie vyuzivala standartni zpusob volani, jako se pouziva u
modernich telefonu pri volani na linku 112.

Pokud jde o fizlovani, nesmel byste si v dnesni dobe koupit ani mobil s
predplacenkou. V dobe, kdy na kazdem kilometru silnice je 10 kamer mi
tenhle konspirancni argument prijde spise smesny.

Spise ocekavam, kdy nekdo oznami, ze se zacnou do aut montovat krabicky,
ktere v pripade prekroceni rychlosti samy vyplni a odeslou pokutovy
blocek... Tohle je si myslim zajimavejsi vyuziti technologie :-)
Samozrejme v ramci bezpecnosti nas vsech.

P.