OT: zase Velky Bratr

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Červenec 3 14:18:32 CEST 2012

Protoze povinnost z principu plati pro vsechny. A protoze to, co je pro
vas povinne s radosti se mi muze jevit jako nesmysl.
Pokud chcete udrzet nejaky poradek, pak si zvyknete, ze ne vsechno se
zavadi proto, aby se mohlo fizlovat, anebo lobujte za zruseni VSECH
povinnosti.

Ostatni je jen plane plkani u piva.

P.