OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Leden 30 16:43:53 CET 2012

No tak jistě, vytočený turbomotor lahodí i uchu mému a je skoro jedno zda
turbobenín nebo turbodiesel :-D

Zkuste si pro zajímavost porovnat na dálnici údaje PP při 180 km/h z toho
prvního (průvan v peněžence) a z toho druhého, to bude docela rozdíl :-)
Akorát že dnes nafta je dražší než benzín a už to asi neklesne, ještě zbývá
zavést silniční daně i pro nefiremní auta, aby to bylo spravedlivé :-)

Raven: a jak se s tím předjíždí? :-)