No tak jistě, vytočený turbomotor lahodí i uchu mému a je skoro jedno zda turbobenín nebo turbodiesel :-D<br><br>Zkuste si pro zajímavost porovnat na dálnici údaje PP při 180 km/h z toho prvního (průvan v peněžence) a z toho druhého, to bude docela rozdíl :-)  Akorát že dnes nafta je dražší než benzín a už to asi neklesne, ještě zbývá zavést silniční daně i pro nefiremní auta, aby to bylo spravedlivé :-)<br>

<br>Raven: a jak se s tím předjíždí? :-)<br><br><div class="gmail_quote">2012/1/30 Pavel Kadečka <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:pavel.kadecka@gmail.com">pavel.kadecka@gmail.com</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">

2012/1/30 APA &lt;<a href="mailto:navrhpcb@gmail.com">navrhpcb@gmail.com</a>&gt;:<br>
<div class="im">&gt; že nemusíte vytáčet motor, a to ani při rozjezdu (netřeba vůbec přidat<br>
&gt; plyn), ani při požadavku na prudkou akceleraci, jde hlavně o bezpečnost,<br>
&gt; bezpoečné jisté předjetí apod. Se 70Nm leda tak na něčem dvoustopém, ale ne<br>
&gt; s 1,1 tunovou popelnicí...<br>
<br>
</div>Motor je od toho aby se vytáčel. S malým motorem má člověk pocit, že<br>
jede ve formuli i když jen poskakuje po městě ;-)<br>
<br>
Jinak samozřejmě vocaď pocaď, s přiměřeným benzínovým motorem si<br>
člověk tu jízdu užije a občasné vyročení nad 5000 otáček se i pěkně<br>
poslouchá. Naproti tomu známý tříválec ve fábii má s autem dost práce<br>
a mně osobně se nelíbí ani jeho zvukový projev, horší už je jenom<br>
diesel ;)<br>
<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
P.K.<br>
</font></span><div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br>