OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Leden 30 16:20:26 CET 2012


A co teprve QG1? Long Life, výměny u dieslu až 50 000 km :-) Chlubily se
tímto auta VW koncernu se snímačem teploty oleje v letech MR 2001 až 2005
tuším... pak odejde turbo (chlazené u dieslu olejem) apod.

2012/1/29 Tomas Chvatal <tchvatal na ezop.cz>

>
> Nedavno jsem tuhle V6ku videl u motorare rozdelanou (protocila se klikova
> loziska)
> a rikal ze to je "lahudka" po vice strankach.
> Blok motoru je velky jak jine ctyrvalce (mala vaha je dnes pry "plus" :-).
> Mladsi verze ma steny valce v hliniku jen pokovene, zadne vlozky, takze
> neexistuje vybrus
> a pri vetsi zatezi, nebo delsi vymene oleje, se ten valec skrabne a je
> vystarano.
> (ale ted nevim jestli mluvil uz o 3.0, nebo i o 2.5 !)
> Kazdpodane citlivost na olej a jeho vymeny urcite zminoval uz u 2.5.
> Opravdu bych v nem olej po 30tis. nemenil. On ten palubak nevi vse. :-)
> Ale musi se rozlisovat roky, nejde rict jen Audi V6. Zjistete si kdy to
> tak "vylepsili"
> a zacnete menit olej casteji.
> Ceny potvrzuju - rikal podobna numera. Nez se zjistilo proc to auto
> vibruje v tahu,
> tak v tom byl majitel za 80 tis. (jen podvozkove veci), ale to se jeste
> nepodeziral motor.
> Pak se ukazalo ze to zpusobuji ty protocene klikove saly a majiteli se ted
> budou protacet
> znova oci. :-)
>
>
> s přáním hezkého dne / Best regards
> Tomáš Chvátal
> tchvatal na ezop.cz
>
> ----- Původní zpráva ----- Od: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Odesláno: 29. ledna 2012 12:39
>
> Předmět: Re: OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)
>
>
> Hmm, a to pises z vlastni zkusenosti, nebo JPP? Protoze ja muzu napsat
> z vlastni zkusenosti:
> -250t km
> -jen vymeny oleje a rozvodaku
> -o vymenu oleje si pocitac rekne co 25-30t
> Znamy na tom motoru mel natoceno (se stejnou udrzbou) 450t km (pred
> prodejem)
> Ale treba jsem jen ditko stesteny, statistikou nedisponuji:)
>
> Naopak velkym pruserem je pry soucasny dvoulitr se vstrikovanim
> siemens (piezo). 2 znami jim nemohou prijit na jmeno. Naopak si je
> velmi pochvaluje muj automechanik:)
> Marek
>
> 2012/1/29 Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz>:
>
>> No tak zrovna nejhorší motor od Audi, kde se sere snad úplně všechno a
>> generálky se pohybují okolo 50-100.000Kč bych sem vůbec netahal. Začíná to
>> seroucím se čerpadlem VP44 (20-30.000Kč) a končí to propálenými písty a
>> potkaným motorem. Ideálně pak ještě v kombinaci s multitronicem, který
>> odchází do 200.000km a výměna je dalších cca 100 tisíc.
>> Speciálně tento motor vyžaduje extrémní péči, kvalitní palivo, aditiva,
>> krátký interval na výměnu oleje a koupit ho z druhé ruky bez znalosti
>> původu
>> je finanční sebevražda...
>>
>
>
> ______________________________**_________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/**listinfo/hw-list<http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20120130/b358d92c/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list