A co teprve QG1? Long Life, výměny u dieslu až 50 000 km :-) Chlubily se tímto auta VW koncernu se snímačem teploty oleje v letech MR 2001 až 2005 tuším... pak odejde turbo (chlazené u dieslu olejem) apod.<br><br><div class="gmail_quote">

2012/1/29 Tomas Chvatal <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:tchvatal@ezop.cz">tchvatal@ezop.cz</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><br>
Nedavno jsem tuhle V6ku videl u motorare rozdelanou (protocila se klikova loziska)<br>
a rikal ze to je &quot;lahudka&quot; po vice strankach.<br>
Blok motoru je velky jak jine ctyrvalce (mala vaha je dnes pry &quot;plus&quot; :-).<br>
Mladsi verze ma steny valce v hliniku jen pokovene, zadne vlozky, takze neexistuje vybrus<br>
a pri vetsi zatezi, nebo delsi vymene oleje, se ten valec skrabne a je vystarano.<br>
(ale ted nevim jestli mluvil uz o 3.0, nebo i o 2.5 !)<br>
Kazdpodane citlivost na olej a jeho vymeny urcite zminoval uz u 2.5.<br>
Opravdu bych v nem olej po 30tis. nemenil. On ten palubak nevi vse. :-)<br>
Ale musi se rozlisovat roky, nejde rict jen Audi V6. Zjistete si kdy to tak &quot;vylepsili&quot;<br>
a zacnete menit olej casteji.<br>
Ceny potvrzuju - rikal podobna numera. Nez se zjistilo proc to auto vibruje v tahu,<br>
tak v tom byl majitel za 80 tis. (jen podvozkove veci), ale to se jeste nepodeziral motor.<br>
Pak se ukazalo ze to zpusobuji ty protocene klikove saly a majiteli se ted budou protacet<br>
znova oci. :-)<div class="im"><br>
<br>
s přáním hezkého dne / Best regards<br>
Tomáš Chvátal<br>
<a href="mailto:tchvatal@ezop.cz" target="_blank">tchvatal@ezop.cz</a><br>
<br>
----- Původní zpráva ----- Od: &quot;Marek Sembol&quot; &lt;<a href="mailto:hwm.land@gmail.com" target="_blank">hwm.land@gmail.com</a>&gt;<br>
Komu: &quot;HW-news&quot; &lt;<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>&gt;<br></div>
Odesláno: 29. ledna 2012 12:39<div class="im HOEnZb"><br>
Předmět: Re: OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)<br>
<br>
<br></div><div class="im HOEnZb">
Hmm, a to pises z vlastni zkusenosti, nebo JPP? Protoze ja muzu napsat<br>
z vlastni zkusenosti:<br>
-250t km<br>
-jen vymeny oleje a rozvodaku<br>
-o vymenu oleje si pocitac rekne co 25-30t<br>
Znamy na tom motoru mel natoceno (se stejnou udrzbou) 450t km (pred prodejem)<br>
Ale treba jsem jen ditko stesteny, statistikou nedisponuji:)<br>
<br>
Naopak velkym pruserem je pry soucasny dvoulitr se vstrikovanim<br>
siemens (piezo). 2 znami jim nemohou prijit na jmeno. Naopak si je<br>
velmi pochvaluje muj automechanik:)<br>
Marek<br>
<br>
2012/1/29 Tomáš Koželuh &lt;<a href="mailto:mr.death@ipq.cz" target="_blank">mr.death@ipq.cz</a>&gt;:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
No tak zrovna nejhorší motor od Audi, kde se sere snad úplně všechno a<br>
generálky se pohybují okolo 50-100.000Kč bych sem vůbec netahal. Začíná to<br>
seroucím se čerpadlem VP44 (20-30.000Kč) a končí to propálenými písty a<br>
potkaným motorem. Ideálně pak ještě v kombinaci s multitronicem, který<br>
odchází do 200.000km a výměna je dalších cca 100 tisíc.<br>
Speciálně tento motor vyžaduje extrémní péči, kvalitní palivo, aditiva,<br>
krátký interval na výměnu oleje a koupit ho z druhé ruky bez znalosti původu<br>
je finanční sebevražda...<br>
</blockquote>
<br>
<br></div><div class="HOEnZb"><div class="h5">
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br>