OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)
RV
vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Leden 30 09:56:50 CET 2012
No ja mel na mysli ty (T)FSI, ze je to stejne komplikovane jako HDi/TDi)
Staci se podivat na koncernovy zde zminovany 1.4TSI, kde uz je takovych
serebeli, ze to az neni hezky - treba mezichladic vzduchu z kompresoru
neni chlazen naporove, ale dalsim kapalinovym nizkoteplotnim chladicim
okruhem - takze sice cele to vyjde 2x mensi (vymenik vyjde malinky), ale
uz je tam x blbin ze kterych driv nebo pozdeji muze tect fridex - misto
pasivniho mezichladice na kterem se nema co podelat
Jinak mame tenhle motor ve sluzebnich Seatech takze vim moc dobre jak
jezdi - pri obsazeni auta treba 5 lidmi (a 100kg).
Navic je uz velmi dobre znamo, ze prave tyhle downsizingove jednotky
jsou prave z tech, ktere jsou nejhaklivejsi na tezkou nohu u sofera -
neni problem s tou 1.4TSI jezdit za 11l.
Radek Vicek
Dne 30.1.2012 9:22, Snehulak napsal(a):
> U japoncu ne , to jen koncernova auta musi mit turbo aby to melo vykon a
> casto se to opravovalo .
>
> Ja mam jako rodinne auto 1,6 - 96kW benzin :) Bez turba a jinych
> drahych pitomosti , mam vykonovou rezervu a da se jezdit stabilne kolem
> 6 litru , pokud clovek jede sportovne tak kolem 9 .
>
> Tim ze jezdim kratke trasy , bydlim v horach a mam najezd max 15 000 km
> rocne se mi to vyplati vic nez nejaka draha nafta .
>
> Jinak je to toyota auris .
>
> snehulak
Další informace o konferenci Hw-list