OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Leden 30 09:22:11 CET 2012

U japoncu ne , to jen koncernova auta musi mit turbo aby to melo vykon a
casto se to opravovalo .

Ja mam jako rodinne auto  1,6 - 96kW benzin :) Bez turba a jinych drahych
pitomosti , mam vykonovou rezervu a da se jezdit stabilne kolem 6 litru ,
pokud clovek jede sportovne tak kolem 9 .

Tim ze jezdim kratke trasy , bydlim v horach a mam najezd max 15 000 km
rocne se mi to vyplati vic nez nejaka draha nafta .

Jinak je to toyota auris .

snehulak