Dalsi multicopter

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Leden 29 21:23:25 CET 2012


neco malo pocitani je treba na wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/Propeller#Thrust_and_torque

2012/1/29 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>

>  Tak myslim to tak, ze vezmu treba 100W motor, k nemu a jeho idealnim
> otackam vyrobim/sezenu na miru vrtuli s nejlepsi ucinnosti.
> Taky je otazka, jestli bude mit vetsi tah 1kW motor s velkou vrtuli nebo
> 10 motoru 100W s malou vrtuli
> Predpokladam, ze pro kazdy vykon budou existovat optimalni otacky, kdy
> bude mit vrtule nejlepsi ucinnost.
> Jen me orientacne zajima, jak moc se to zhruba musi krmit.
>
> Dne 29.1.2012 21:01, Pavel KREJCI napsal(a):
>
> Co je to idealni vrtule?
> Kazda ma nejaky profil a rozmer. A bude zalezet i na otackach.
> PK
>
>
> 2012/1/29 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
>
>> Vi nekdo, jak se da orientacne spocitt jaky bude mit idealni vrtule tah
>> na jednotku vykonu? To by melo byt nejak konstantni, ne?
>> Jinak receno by me zajimalo, jaky vykon je potreba k udrzeni treba 150kg
>> ve vzduchu.
>>
>>
>> Dne 29.1.2012 20:38, Kuba Jan napsal(a):
>>
>>
>>> I 4 vrtulovy?
>>> Dne 29.1.2012 19:54, HW CNCnet.info napsal(a):
>>>
>>>> Je to tak - ten nemeckej kopter (pomerne drahe dily) umi bez problemu
>>>> letet i s vypadkem jednoho motoru - dokonce to ani neni moc poznat.
>>>>
>>>> S pozdravem
>>>> Radek Vicek
>>>>
>>>> Dne 29.1.2012 17:21, Petr Kubáč napsal(a):
>>>>
>>>>>
>>>>>> S tim snad muze litat jen silenec, pri selhani kterehokoli motoru to
>>>>>> musi byt zcela neovladatelne, pokud ten druhy na stejnem rameni nema
>>>>>> 100% rezervu vykonu aby ho nahradil....
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Myslim ze se velice pletete - jestli jsem to videl dobre tak ma 6 ramen
>>>>> po 2 motorech na kazdem - pri vypadku jednoho motoru ty na sousednich
>>>>> ramenech zvysi tah o par procent (30?) na protejsim rameni zase snizi
>>>>> tah o par desitek procent a leti se dale.
>>>>>
>>>>> Dovedu si predstavit ze i 4 vrtulovy ...(jak se cesky rika
>>>>> Quadrocopter)
>>>>> je schopen letet pri vypadku 1 motoru
>>>>>
>>>>> Zdravi Petr Kubac
>>>>> _______________________________________________
>>>>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>>>>> Hw-list na list.hw.cz
>>>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>>>>
>>>>>  _______________________________________________
>>>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>>>> Hw-list na list.hw.cz
>>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>>>
>>>
>>> _______________________________________________
>>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>>> Hw-list na list.hw.cz
>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20120129/caf901a1/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list