Dalsi multicopter

Neděle Leden 29 21:09:04 CET 2012

Tak myslim to tak, ze vezmu treba 100W motor, k nemu a jeho idealnim
otackam vyrobim/sezenu na miru vrtuli s nejlepsi ucinnosti.
Taky je otazka, jestli bude mit vetsi tah 1kW motor s velkou vrtuli nebo
10 motoru 100W s malou vrtuli
Predpokladam, ze pro kazdy vykon budou existovat optimalni otacky, kdy
bude mit vrtule nejlepsi ucinnost.
Jen me orientacne zajima, jak moc se to zhruba musi krmit.