slaboproudy obzor - elektronik - 1950 co s nim ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Leden 29 12:25:29 CET 2012

ak na to budete mat chut tak urcite oscanovat. Mam par podobnych kniziek
z rovnakeho obdobia je to naozaj velmi zaujimave citanie.
Jednak veci ktore sa nam teraz zdaju uz uplne samorejme vtedy este
neexistovali alebo sa len vyvijali ale da to cloveku aj iny pohlad na
veci ktore teraz robime uplne automaticky. Napriklad to co Jano W.
spominal ked som staval releove hodiny. Pouzivam tam klopne obvody a
ekvivalent sucasnych elektronickych citacov ale v tej dobe sa taketo
veci robili principialne inak - krokovymi volicmi alebo dekatronmi.
Urcite to ludom ktorych zaujima elektrotechnika rozsiri obzor.
A nakoniec, neviem ci to uz bolo take vypukle v roku 1950, ale z kniziek
ktore mam z obdobia tesne po som sa dozvedel ze uplne vsetko vymysleli
sovietski sudruhovia vedci a inzinieri :-)
b.