slaboproudy obzor - elektronik - 1950 co s nim ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Neděle Leden 29 10:23:25 CET 2012

dobry den.
nasel jsem v domku pri rekonstrukci svazany rocnik "Slaboproudy obzor -
Elektronik - 1950" .
elektronku si uz nepamatuju, ale uz jen koukani do ty knizky vyvolava
zvlastni pocit :-).
napadlo me, jestli ma cenu premyslet nad nejakym naskenovanim a ulozenim
v pdf "nekde" ?
mame doma multifunkci s oboustranym skenerem, ale to by se musela ta
knizka nejak rozebrat.
cas na to ted moc nemam.
v knizce chybi jen nejaky pravidelne vystrihovany kupon.
ukazky jsem dal sem http://www.tomik-k.com/tomik/So-1950/ .
predem dik za napady co s tim, na polici mi to muze klidne lezet dal,
ale :-).
tomik.
p.s. pokud to uz nekde naskenovany lezi, tim lepe ..