Re: řezání Al vodním paprskem

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Leden 28 18:32:58 CET 2012

 28.1.2012, 18:28:53

Vodni paprsek "podrezava",bezne nekolik stupnu, nekdy to muze vadit,
tak bacha na to.
Otvory by se mely delat tak, ze star je nekde uvnitr otvoru a teprve
nasledne se najede k okraji. Ale jak takoveho chovani rezaciho stroje
dosahnout v praxi, nevim. Domluva s realizacni firmou bude nutna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz