řezání Al vodním paprskem

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Sobota Leden 28 18:08:25 CET 2012

http://www.chps.cz/
jde se s nimi slusne dohodnout.
Cena popravde ani nevim je to tak malo, ze si to proste nepamatuju.
Muzete, ale pokud nejde o nic exotickeho je lepsi to vrtat, zvlaste pokud jde o nejake presne diry, nevim jak to napsat, ale pri rezani kruhovych tvaru zustava v miste start stop pozice maly zobacek a ten by se musel nejak dodatecne  resit.
umi i vrtat, pripadne rezat laserem atd.

Jirka

Zdravím při víkendu,
Můžete prosím doporučit firmu, která by mi nařezala pár kousků Al plechu
tloušťky 10-15mm
jedná se mi o rozměry do 50x500mm. Vzhledem k tomu, že tuto technologii
neznám, respektive neznám její možnosti, lze případně požadovat i
vyřezání otvorů pro šrouby? Celkem by mě zajímala i cena, alespoň řádově
za 1bm řezu?

S pozdravem
Kosťa