OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Pátek Leden 27 17:47:07 CET 2012

Čím větší motor, tím se dá udělat i větší rozdíl. Jezdím se
zaměstnavatelem už nějaký rok stejnou trasu Litomyšl - kousek za
Bratislavu, podle předpisů moc nejezdí a s Oktavkou 1.9d za 3,5 - 7l,
BMW X5 3,0D 8-15l  BMW M5, 5tilitr 13l - 23l, BMW X6 trochu tuning 650k
16-30l. Třeba ale s poměrně lehkým autem F Scuderia jenom kolem 18l i
při pruměru 180km.   Jsou to průměrné spotřeby co ukazuje počítač.