Re: OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Leden 27 16:44:24 CET 2012

Naprosto souhlasim, s Octavii 1.9 TDI jsem bezne schopny jezdit kolem
5litru, kdyz ji mel pujcenou clovek co ji vozil do servisu, tak byl schopny
na 200km trase mi ji privezt zpatky se spotrebou 7.8l nechapu...
A ja kdyz se hodne snazim tak na ni udelam 3.7l, takze opravdu, ridic
je velky rozdil a pokud neverite tak doporuciji k nahlidnuti
http://www.economyrun.cz/_cz/eco_run.htm je tam krasne ukazano co jde
se seriovym autem udelat za spotrebu a pozor mrknete na prumerne rychlosti
a srovnejte se svymi v aute krome dalnici ten prumer nebude vubec mimo,
tim chci rict, ze i economocky lze jet velmi rozumne a ne jen 30km v hodine.

Zdenek Aster