satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Leden 27 12:51:05 CET 2012

Oni chteji lidi donutit k vymene karet tim, ze nebudou pridavat dalsi
programy na karty CW. Takze pokud nekdo chce novy program, za ktery
treba zaplati, tak dostane kartu a jim se to vrati.
Takto by museli vsem zadarmo vymenit karty a zaplatit to sami. Tuhle
jeden clovek co dela satelity rikal, ze sami iniciovali tu vymenu karet,
ale pak to jakoby stahli (asi je to moc nakladny, nevim proc) a uz je
nevymenuji sami od sebe. Ale pokud zazadate s tim, ze mate zarizeni co
uz neumi CW tak ji vymeni.

Martin Hanek

Nicmene