satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Leden 27 10:20:29 CET 2012

Uz jsem t�o potunil a mate pravdu. Stacilo nastavit na 2 nezavisle
tunery. Ted jde nahravat z jednoho a divat se na druhy. Maximalne 2
programy nahravat na jednom tuneru a na treti se divat za predpokladu ze
vsechny tri jsou ve stejne grupe jak tady jiz bylo zmineno. Mam cryptoworks
a co ja vim tak tam se klice zas tak casto nemeni. Nicmene jsem si pozadal
o irdeto. Ted jak to ctu ale nevim jestli jsem neudelal chybu. Chtel jsen
to kvuli tomu ze pokud chci druhou kartu, tak tu da skylink pouze
vlastnikum karet irdeto. Citim v tom nejaky podraz:-(

D.