OT: CR podepsala ACTA

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pátek Leden 27 10:05:05 CET 2012

Petr: ja necekal zadnou odpoved ;) Jen mi prislo, ze tu nejspis bude
spousta lidi, kteri nesleduji IT zpravy, ale problematika prav
autorskych se jich primo nebo neprimo dotyka.

O nejaky s odpustenim pi***my serial jde vazne az v posledni rade. Ale
predstavte si, ze jedete na servisni zasah do ciziny a mate v nb
zdrojaky. A prekvapko, nejaky mizerne placeny (a dobre podplaceny)
celnik se muze obsahem disku (i zakryptovaneho - nedas heslo, jdes
sedet) probirat (a pravdepodobne udelat zalohu pro dalsi analyzu),
protoze ma podezreni, ze jsou tam mp3 - mimochodem o tehle kapitole se
do podpisu tvrdilo, ze tam nebude. Nebo ze server dulezity pro vasi
firmu bude odriznuty kvuli pouhemu podezreni, ze sdili nelegalni
obsah. O zodpovednosti poskytovatelu, co beha pres jejich site
nemluve.

Ze by nasi penezoradci (pardon  zakonodarci) prislusne upravy
neudelali, to se fakt nebojim :(

KR