OT: CR podepsala ACTA

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Leden 27 09:53:34 CET 2012

Zdravim,

aby direktiva bola pravne povinna, okrem podpisu ju treba
este ratifikovat EU parlamentom (zrejme ako ine podobne veci bude
vpasovana len tak mimochodom cez nejaku smernicu upravujucu
rybarske rajony). Dalej je zapracovanie smernice zavazne pre
clenske staty.

Lubos