OT: Motorek sterace

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Leden 27 09:41:44 CET 2012

Verte tomu, ze v dobe kdy jedna fabrika vyrabi pro x ruznych automobilek
je uplne jedno co si koupite.

Mohl bych vypravet nekonecny pribeh oprav Octavie meho kolegy - skoncilo
to tim, ze si jde ted za mesic jde pro nove auto.

Nebo proc nam houkaji turba u sluzebnich (skoro novych Octavii) a servis
na to rika, ze to je normalni - kdyz jsem s tim jel prvne tak jsem porad
hledal, kde za mnou jede zachranka.

Stejne jako kamaradovo Ford Focus a jeho zadrena cerpadla, samovolne
praskajici celni skla (samozrejme vyhrivana).

Tech prikladu najdete napric vsemi vyrobci. Jedine bezproblemove auto co
mam v okoli je rodicu 13 let stara Honda CR-V s 2.0 benzinem - kde nic
nevrze, ma to puvodni vejfuk a jedina oprava byly nejake tycky s
guferama na naprave...a stale po tech letech nezere olej a spotreba 9l
(coz na tak tezke auto s takovym vykonem je parada).

Radek Vicek