OT: Motorek sterace

AZe aze na seznam.cz
Pátek Leden 27 09:28:28 CET 2012

Mam několik znamych, jeden mel autobazar, kteri jednotne tvrdi, ze
francouzske auto nikdy....
AZE
----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 27, 2012 9:22 AM
Subject: Re: OT: Motorek sterace

No, v kancelarii mam kolegu, co si kupil novu C5 pred 5 rokmi, t.j.
celu zarucnu dobu som mal info, ked siel do servisu. Neprehanam,
minimalne kazde 3 mesiace siel opravovat nejaku prkotinu. Uvolnene
plasty pod strechou (drncali), uvolnene sedadlo spolujazdca, prasknute
tiahla el. ovladanych zrkadiel (postupne oboch), uvolnene brzdove
svetlo v okne, 2x posunuty defendlock (nedal sa zamknut), spadnute
rucicky - najprv tachometer, o mesiac otackomer (skoncilo to vymenou
pristrojovky).. na viac si teraz nespomeniem, myslim ze obraz o
"kvalite" to staci.

miro