OT: Motorek sterace

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 26 19:24:54 CET 2012

Tak konec dohadu...

motor je uvnitr jak novej...prevodovka take

jen mezi GND na konektoru a GND uhlikem je odpor cca 20-30ohmu

kdyz pripojim GND na kostru motoru tak to jede jak vino

bohuzel mi nejde rozhodit ten plastovej kryt s tim konektorem...takze
asi to udelam tak, ze se zlodejkou nacvaknu na GND na kabelu prisroubuju
to pod sroubek ockem na vicko motoru

S pozdravem
Radek Vicek