OT: Motorek sterace

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Leden 26 14:31:40 CET 2012

No jenze to prave neni o stari ne? Pokud je to vlastnost toho motorku
tak se vam tohle stane kdykoliv bez ohledu na jeho stari - klidne u
noveho auta - a tipuji, ze zaruku vam na tohle neuznaji.

Nicmene napadlo kolegu, ze pokud se opravdu setri, ze tam nemusi byt
pouzit ani feritovy magnet, ale jen nejake mekke zelezo - tam staci na
odmagnetovani velice malo - nekdy i jen rozebrat uzavreny mag. obvod -
viz. treba magneticke stojanky nebo treba vytazeni rotoru z krokoveho
motoru.

Radek Vicek