OT: Motorek sterace
Jaroslav Buchta
jaroslav.buchta na hascomp.cz
Čtvrtek Leden 26 09:21:52 CET 2012
Myslim, ze v modernejsim aute (od 90. let) je na statoru motany leda
alternator, dokonce - a to me prekvapilo, i starter ma permanentni
magnety a planetovou prevodovku se silonovymi satelity...
Jinak s tou opravitelnosti to neni tak hrozne, vcera jsem ze zvedavosti
rozebral a slozil common rail vstrik, dokonce pak po namontovani do auta
fungoval ;-) Staci dehnat kabel a soft na diagnostiku a da se vsechno.
Servis je stejne to posledni misto, kde dokazou neco opravit (az na
vyjimky)...
Dne 26.1.2012 9:12, RV napsal(a):
> Tohle ale plati u malych celku - jako je treba ta horkovzduska.
>
> Pokud mate ale zarizeni slozene z techto malych celku coz je pripad
> auta tak si prakticky nemate sanci vybrat - neznam prakticky zadne
> auto, ktere by nemelo nejake chronicke problemy - bohuzel
> opravitelnost aut se stale zhorsuje - na Passatu 1.8i jsem byl
> schopnej rozebrat a zkontrolovat cele vstrikovani s beznym vybavenim a
> merakem - na Berlingu je i vymena viceklinoveho remenu zalezitost
> zdvize a prace pro sest rukou.
>
> Zatim co jsem videl tak tyhle motory byly opravdu vzdycky motane na
> statoru i rotoru a pokud neodeslo vinuti nebo uhliky tak tohle fakt
> nehrozilo.
>
> Radek Vicek
>
> Dne 26.1.2012 9:03, Pavel Kadečka napsal(a):
>> Všichni nadávají na katování kostů, ale má někdo doma Rolls-Royce? Viz
>> diskuze o nářadí, skoro nikdo si nekoupí profi Makitu, každej radši
>> jde do toho noname nářadí za pár korun.
>>
>> P.K.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list