OT: Motorek sterace

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Leden 26 09:12:31 CET 2012

Tohle ale plati u malych celku - jako je treba ta horkovzduska.

Pokud mate ale zarizeni slozene z techto malych celku coz je pripad auta
tak si prakticky nemate sanci vybrat - neznam prakticky zadne auto,
ktere by nemelo nejake chronicke problemy - bohuzel opravitelnost aut se
stale zhorsuje - na Passatu 1.8i jsem byl schopnej rozebrat a
zkontrolovat cele vstrikovani s beznym vybavenim a merakem - na Berlingu
je i vymena viceklinoveho remenu zalezitost zdvize a prace pro sest rukou.

Zatim co jsem videl tak tyhle motory byly opravdu vzdycky motane na
statoru i rotoru a pokud neodeslo vinuti nebo uhliky tak tohle fakt
nehrozilo.

Radek Vicek