OT: Horkovzdusna pistole

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Leden 24 19:44:56 CET 2012

To je možný, zapoměl jsem dodat, že se to týká modelů prodávaných před
r. 2000 a většinou typů bez regulace. Několik jich jede s různým
používáním do dnes. Která z těch levnějších je aktuálně přijatelné
kvality by mně taky zajímalo. Ale na nějakou poloprofi práci to bude
chtít něco lepšího Makita, Metabo nebo AEG by snad už mohly být slušné.
S pozdravem,
Miloš Dašek