OT: Horkovzdusna pistole

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 24 19:06:50 CET 2012

Hmmm...to je těžký. Já mám (měl jsem) x kusů Číny s názvem Primex
PHG2000ES (třístupňová hrubá regulace přepínačem, jemná triaková
potenciometrem, 80 - 600 stupňů,  2kW), nákup tuším dost hluboce pod 1kKč.

http://img.seznamzbozi.cz/direct/iR/importprodukt-orig/6be/6be634cebfc903f8e7f0a0980be665d4--mmf150x150.jpg

Na počátku každá fungovala skvěle, ale: v rámci téhož výrobku dělali
postupně dvě provedení. První mělo ve výstupní trysce jakýsi deflektor,
no a ten způsoboval zřejmě lokální přehřátí topné spirály. Výsledkem
bylo, že prakticky každý kus velmi brzy zemřel právě na poruchu
(přerušení) spirály.

U novějšího provedení deflektor nahradili mřížkou - ty kusy fungují
dlouhodobě bez problémů.

Měl jsem ty pistole i rozdělané, vnitřní provedení vcelku standard,
žádné zjevné prasárny...

Z jiné kategorie (snad) je třeba takový Steinel, ale taky za trochu jiné
peníze.

Možná nebude marná třeba nějaká od Bosche (klidně i zelená řada), ale
tam spíš usuzuju podle zkušeností s jiným jejich nářadím.

Já bych nejspíš postupoval jako obvykle: šel bych si na dva roky do
globalizátoru* nějakou pistoli půjčit a hned zkraje bych ji otestoval
při pořádném zatížení.

Když nevydrží, tak nazdar...a zkusit stejným postupem jinou.

(*) globson pouze z ryze pragmatických důvodů - obvykle tam nedělají
potíže s uplatněním záruky

---
Jirka