Dlouhe rozsveceni zarivek

Úterý Leden 24 14:57:32 CET 2012

Ono je otázka, jak moc vadí, když je tam o něco víc součástek. Na plochu
desky to není tak velký rozdíl, osazené je to v malém množství za chvíli
a kdyby se toho dělalo víc, tak pro automat to už vůbec není problém.
Takže tohle nějak moc neřeším, i když vím že dneska je móda nějaký
chytrý (pokud možno drahý a blbě sehnatelný) brouk a nic okolo něj.
Anděl