Dlouhe rozsveceni zarivek

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 24 14:45:59 CET 2012

UC384x jde zapojit tak, že se vůbec nepoužívá snímací odpor proudu -
průběh pro komparátor PWM se simuluje odvozením průběhu z časovacího C.
Tím tedy myslím,  že byste prostřednictvím UC nahradil 2x 555 plus ten
booster, přičemž jako bonus by zůstalo zachování pracovní frekvence.

Snímání proudu by bylo třeba řešit OZ - ale tam snad stačí např. úplně
obyčejný LM358, co může pracovat na vstupu od GND, ne?

---
Jirka