Dlouhe rozsveceni zarivek

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 24 11:54:11 CET 2012

Nestačila by ta 555 jen jedna v astabilním režimu? Při řízení do vývodu
5 šlo -  pokud si dobře z testování pamatuju - dosáhnout PWM od 0 do
100%. Mění se přitom i základní frekvence, ale to nejspíš moc nevadí...

Případně použít UC384x apod. a nebyl by potřeba ani výstupní booster.
Taky je to IO dostatečně rozšířený na to, aby zapojení bylo i po letech
opravitelné...

---
Jirka