Dlouhe rozsveceni zarivek

Pondělí Leden 23 19:23:08 CET 2012

účinnost se u step down měmiče dá nahnat tím, že pži 24V napájení bude
na ledkách tak 3/4 napájecího napětí. Úbytek na diodě je pak třeba
0,6V*0,25 - pod 1%. Pak už jen tranzistor s dost nízkým odporem, trochu
proudově předimenzovaná tlumivka. Jinak tam mám 2x555 a pár smetí okolo.
Nemusím to za každou cenu mít v jednom brouku který kolem sebe nemá
pokud možno nic.