Dlouhe rozsveceni zarivek

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Pondělí Leden 23 11:35:27 CET 2012

Potvrzuji. Mam dve Osramky, ty s tou delsi zarukou (6/12 let ???).
Mam je v lampach co sviti kazdy vecer nekolik hodin a obe uz mam
cca 10 let. Pohoda.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na ezop.cz

Od: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>

S usporkama je to tezke...dela se jich kvanta i od jednoho vyrobce a
maji ruzna urceni. A i to, ze si koupite stejne znacenou usporku po roce
neznamena ze bude stejna. Stalo se mi to nekolikrat - naposledy usporky
Kanlux (snad to pisu dobre - tvar jak rozkrojenej pomeranc). Jedny ty
prvni koupene drzely a drzi doted. Koupene po pul roce ty same a odesly
do roka.

Pro mne jsou cislo jedna Osramky urcene pro caste zapinani - udajne maji
garantovano 0.5M on/off cyklu a tusim 12 let.

Mam je asi 4 roky vsude kde se opravdu casto rozsvicuje (zachod,
koupelna, komora - vse bez oken) - sviti hned a kupodivu po tech ctyrech
letech nejsou u vlaken cerne (ani naznakem). Pry tam neni klasicke
vlakno - nezhavi se to pri zapalu. Mam ctyri a vsechny zatim OK.

Jen je/byla strasidelna ta cena (neco pres 300Kc kus).

S pozdravem
Radek Vicek