LC etikety (trapas v Tescu )

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Neděle Leden 22 06:58:29 CET 2012

Taky se musím pochlubit, že manželka jednou tuto plastovou ochranu na
nějakém oblečení donesla domů. Chtěla se do toho obchodu vracet, aby jí
to sundali. Samozřejmě jsem ji to rozmluvil a hned na to šel s magnetem,
ale bohužel magnet byl malý a neměl ten správný tvar magnetického pole.
Vzal jsem tedy stranové štípačky a ten bazmek jsem rozebral. Když jsem
zjistil, že trn drží kuličky, hned mi to přišlo jako slabé zabezpečení a
očekával jsem, že větší silou půjde trn vytáhnout. Takže jsem dal ten
mechanismus zase dohromady a zkoušel, ale ne, pletl jsem se. Ačkoliv je
trn i kuličky z poměrně tvrdého materiálu, se stoupající silou, roste
dostatečně rychle i třecí cíla. Ale pak mě napadl jiný způsob, trn
vyšroubovat, a hle - jde to. Stačí tedy trn táhnout ven při současném
otáčení a ten se z kuličkového sevření poměrně snadno vyšroubuje. Ale
pššššt... nemusel by to každý vědět.... Jen si to majitelé té věci doma
zkuste :-)

Tomáš