LC etikety (trapas v Tescu )

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Leden 21 19:51:36 CET 2012

Možná je vtip i v tom, že kuličky se taháním při snaze to otevřít do osičky čím dál více zakusují. Když jsme to otevřeli, pochopili jsme, že ideální postup je přiložit magnet a naopak to zmáčknout, jako by to chtěl člověk zavřít (čímž se kuličky uvolní) a teprve pak to vytáhnout. Takže možná zlodějové jen dokonale umí ten správný grif a pak jim stačí i výrazně slabší magnet.

Jakub Šerých