LC etikety (trapas v Tescu )

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Sobota Leden 21 15:04:33 CET 2012

Ono to je nekdy dost velky trapas, zalezi na chovani ochranky.

Asi pred pulrokem jsem cestou na letiste v Helsinkach mel asi pul hodinky
cas na autobus, tak v plne vybave (kufr, batoh, obleceni, notebook, tablet,
mobil, ...) jsem z dlouhe chvilky chodil po obchodaku. Za tech par minut
jsem prosel mozna 50-80 krat pres brany a asi 15-20 krat jsem piskal. Bylo
mi to dost trapne, ale nikdo si me nevsimal.
Mozna za to mohl wifi rezim na tabletu? spici notebook? Nevim.

Jinak elektronika tech bran je velmi komplikovana, sam jsem byl prekvapen.
Jednou jsem byl na navsteve v www.callidus.cz a videl jsem vyvojove
pracoviste.
Ramy musi obsahnout siroky rozsah etiket, metod kodovani, ...

Ale vice asi odbornici.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Kuba Jan
Sent: Saturday, January 21, 2012 2:25 PM
To: HW-news
Subject: LC etikety (trapas v Tescu )

Dneska jem byl s rodinou nakupovat v Tescu.
Když jsme vycházeli ven, začal řvát rám u výstupních dveří, takže nás
hned odchytla ochranka.
Je to nepříjemný zážitek umocněný velmi neslušným jednáním ochranky...
No, pískal jsem já
  Konkrétně stočený telefonní kabel v kapse.  V délce asi 3 m, prostě mi
zůstal v bundě, když jsem něco někde dělal.
Celé se to chovalo jako LC obvod, na který teagoval bezpečností rám.
Zvláštní je, že jsem nepískal při vstupu do obchodu, ale jen když jsme
vycházeli ... ?
Co mě zajímá , na jakém kmitočtu "GDO" u rámu funguje. Ví o tom někdo něco?
Existuje víc systémů, kmitočtů ? Je to vždy na principu LC obvodu a GDO ?