Dlouhe rozsveceni zarivek

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Leden 20 17:27:59 CET 2012

Pokud nechcete predradnik z ciny, tak zkuste Tridonic, je to nas zakaznik a
v Dornbirnu v Rakousku je vyrabi, dostal jsem od nich 2 stmivatelne a
funguji zatim 3 roky bez problemu.

Uvnitr jsou celkem slozite, pekne osazene cele v SMD (krom trafa), ty co mam
bohuzel nenafotim, jsou zabudovane a tchyne v kuchyni.

Pavel

----- Original Message -----
From: <bosorka.p na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 20, 2012 2:14 PM
Subject: Re: Dlouhe rozsveceni zarivek

Obavam se, ze na osram je dnes osram jen cena, nevim jak vas prevodnik, ale
osram si nechava el. predradniky vyrabet v provincii Che-pej v cine. Nejsou
nekvalitni protoze jsou cinske, jsou takove jake jsou a jake si osram
objednala a zaplatila.
Bohuzel za predradnik, ktery ma z fabriky v cine FOB cenu 4.99$ se u nas na
pulte plati 500Kc.

PB