Dlouhe rozsveceni zarivek

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 20 15:40:42 CET 2012

Tak jsem se přece jen podíval na ty obvody od IR, co mají mimo jiné i
zpožděný start. To, co jsem si před devíti roky uložil, jsou tyto IO:

IR2156

IR2159

IR21571

Dostupnost ani cenu jsem zatím nezkoumal. Nicméně je to principiálně
něco jako IR2153, jen doplněný o užitečné funkce pro zářivku a přitom
nepředstírající vyšší inteligenci než by měl mít znalý uživatel...

---
Jirka