Dlouhe rozsveceni zarivek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 20 15:22:30 CET 2012

 20.1.2012, 15:15:36

Predradniky byvaji budto jednoduche, v podstate menic s 2T, tak jak to
zmane s kompaktnich zarivek.  Nebo propracovanejsi, dnes vetsinou
postavene na specializovanych IC napr. NXP UBA2014. MCU to sice neni,
ale slozitosti si s nekterymi nijak nezada.

V archivu jsem nasel ds k soucastce Y1112 od Power Innovations. Je to
prvek specialne urceny pro zapalovani zarivek. Sice asi absolutne
nesehnatelny, ale mozna nahraditelny beznym nebo vypinatelnym
tyristorem. V ds je i schema prislusneho starteru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz