Nabijeni 4xAA NiMh bylo RE: Nabijanie 9V blokov NiMh akumulatorov

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Leden 20 00:16:36 CET 2012

Muzu se zeptat jak a cim a jak bezpecne nabijet 4xAA v serii? Bratrovi odesel 4xAA pack v levnem aku sroubovaku. Tak bych ho chtel vymenit, ale rad bych, aby pack nejakou dobu vydrzel a neznicil se spatnym nabijenim. Kupovat k tomu nejakou inteligentni nabijecku se mi moc nechce (vyslo by to draz nez novy sroubovak). Nabijeni napr. 12 hodin by nevadilo. V diskuzi o 9V NiMh se pise, ze staci nabijet nejakym minimalnim proudem a neni potreba se starat o cas... Nebo jestli kdyz se z baterek predpoklada vetsi vybijeci proud tak je lepsi nabijet vetsim proudem s delta peak detekci...

Michal Grunt

Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Andrej Jancura [aj.hwlist na gmail.com]
Odesláno: 19. ledna 2012 8:51
Komu: HW-news
Předmět: Nabijanie 9V blokov NiMh akumulatorov

Dobry den,

chcel by som sa spytat, ci neviete niekto o nejakej literature k
nabijaniu 9V blokov akumulatorov s kapacitou cca. 200mAh az 300mAh.
Pripadne nemate s tym niekto nejake skusenosti? Jedna sa o klasicke 9v
obdlznikove akumulatory a ich pouzitie zvazujem kvoli ich velkosti.
Zial nenasiel som nic okolo ich nabijania, preto som sa rozhodol
spytat sa v konfere. Velmi pekne dakujem.

A.